Cikkek

Home / Cikkek

Szegmensek lock-olása

wazer
Úgy tűnik a Papyrus bevezetésével végre egy ésszerűnek tűnő jogosultsági rendszer is bevezetésre kerül. Arról van ugyebár szó, hogy ha egy szegmenst valaki Locked állapotba tesz, akkor csak vele megegyező, vagy magasabb rangú személy módosíthatja ugyanazt a szegmenst. Ezt a lehetőséget is megfontoltan kell alkalmazni. A használatával kapcsolatban a következő szabályokat fektethetjük le. Nem tesszük Locked állapotba a szegmenst, kivéve ha: 1. Olyan szegmensről van szó, amelyen tudjuk, hogy legalább hetente egyszer-kétszer járunk. 2. Valaki elrontotta az egyébként jól elkészített szegmenst. 3. Az adott szegmens autópálya, autóút. Az indokok: 0. Azért ne Lock-olgassunk minden szegmenst agyba-főbe, mert azért alapvetően ez egy közösségi rendszer, mindenki beleszólhat. (Amíg nem csinál hülyeséget.) 1. Nem baj, ha mindenkinek van egy "saját" területe, amelyet felügyel. Az 1. pont betartásával ezt lehet elérni. Úgy is mindig…
Bővebben
Waze kérdőív – újratöltve

Waze kérdőív – újratöltve

wazer
Legutóbb februárban kérdeztünk benneteket a Waze-zel és a magyar teendőkkel kapcsolatban. Az elmúlt egy évben nagyon sok minden történt mind a Waze, mind a magyar közösség háza táján, ezért újra benneteket kérdezünk, hiszen a véleményetek alapján tudjuk mi is a következő évi céljainkat pontosan meghatározni. És hogy jelképes tétje is legyen a kérdőív kitöltésének, az űrlapot kitöltő és email címét megadó wazerek között kisorsolunk 10 waze matricát is. A kérdőívet kitölthetitek itt: Waze Magyarország Csoport felmérés - újratöltve
Bővebben
Párizsi meetup – 2011 november 19.

Párizsi meetup – 2011 november 19.

wazer
Gondolom mindenki tud róla, hogy múlt hét szombatra hivatalosak voltunk Párizsba, az első Waze meetupra, amelyre 25 európai felhasználót hívtak meg. Természetesen óriási megtiszteltetésnek éreztük, hogy meghívtak minket, ráadásul Magyarországról végül 4 wazert. (Eredetileg csak 3-an voltunk, de valaki lemondhatta, ezért még bevették Railcar-t is.) Tehát Magyarországot mi képviseltük: Railcar, Wroadd, Pulsarxp, Watt25 (balról jobbra) Izgalommal indultunk hát a nagy útra, amely nekem ráadásul az első repülőutam is volt. A repülés egyébként sima volt, aztán a továbbhaladás már nem annyira. Nem kevés időt szúrtunk el azzal, hogy rájöjjünk, hogy hol és hogyan tudunk jegyet venni az ott RER-nek hívott HÉV-re úgy, hogy a visszatérítéssel ne legyen gond. Amikor a RER bevitt a központba, akkor az sem volt egyszerű, mire feljutottunk a föld alatti állomásból a felszínre. (El is neveztük katakombáknak…
Bővebben

Map Problems és a Waze használata

wazer
Ezt a bejegyzést alapvetően az átlag felhasználónak szánom, amellett, hogy sok szerkesztéssel kapcsolatos információt osztok meg. Akit nem érdekel a térképszerkesztés, az ugorjon az utolsó bekezdéshez, mert a Ti segítségeteket is szeretném kérni ezzel a cikkel. Sajnos sokan nem törődnek azzal, hogy a szerkesztőben létezik egy Map Problems réteg is. (Való igaz, sajnos a Papyrus még nem tartalmazza, de idővel abban is benne lesz.) Pedig ez a réteg egyre fontosabb lesz amiatt, hogy a térképszerkesztési feladat lassan átalakul térképkészítésből térképfrissítéssé. Lassan legalább is a Budapest térkép eljut abba az állapotba, hogy már fontosabbá válik a meglévő utak frissítése (szabályok változása, lezárások, stb), illetve apróbb hiányosságok/hibák javítása, mint az új utak rögzítése. (tovább…)
Bővebben

Szavazz a WAZE-ra!

wazer
Sziasztok! A http://mashable.com-on megpróbál a WAZE a leghasznosabb program (most useful mobile app) díjat elnyerni. Így mindenkit arra kérünk, hogyha van egy kis ideje szavazzon a WAZE-ra. http://mashable.com/follow/contests/mashable-awards-2011/ köszönjük! WAZE-ra fel! :)
Bővebben

WAZE 3.0 kliens

wazer
A WAZE megajándékozott minket egy új videóval a 3.0-ás kliens működéséről, újdonságairól. Íme: [youtube]8qQux6-Cqig[/youtube] És átdolgozták a bemutatkozó videót az új design alapján. [youtube]AgTbq7iSsY0[/youtube]
Bővebben
Scroll Up